Eurobilltracker in Wikipedia

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Eurobilltracker in Wikipedia

Post by sergeantmajoor »

Op zoek in wikipedia kwam ik het trefwoord eurobilltracker tegen. :D
Zo niet dan had ik een poging gedaan het er in te krijgen.

Nu kan iedereen een wijziging aan laten brengen, in overleg met de rest van de wereld uiteraard.

Zullen we met zijn allen een voorstel doen om de titel eurobilltracker wat meer links te geven in wikipedia, bijvoorbeeld met de trefwoorden hits, truckerfactor,EBT-tool,statistieken,virusverspreiding,dothunting,enz...
Ik stel voor ; eerst op het forum een discussie opstarten, lees eerst ook de spelregels van wikipedia, die zijn best wel streng, en dan een gerichte gooi doen naar een goede wijziging, cq aanvulling op de bestaande , zeer goede, informatie die reeds beschikbaar is op wikipedia.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Het enige wat ik heb gedaan is ervoor gezorgt dat het trefwoord "EBT" automatisch doorverwijsd naar Eurobilltracker :)
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by DrGreenTom »

pas amar met teveel fuzz over EBT te beginnen.
wikipedia durft dan wel eens het artikel eruit te gooien :?
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

daarom ook eerst een discussie op het forum en dan 1 nieuwe wijziging bij schrijven ipv 10 tallen.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Tsja, ik zal me in die discussie werpen. Eigenlijk zie ik het nut niet ècht in om trefwoorden als hits, truckerfactor, EBT-tool, statistieken, virusverspreiding of dothunting toe te voegen aan een encyclopedie.

Wat mij betreft is een linkje via het artikel over de euro wel voldoende. En zo ben ik hier ooit ook beland volgens mij :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Eurobilltracker in Wikipedia

Post by Crazy Bob »

sergeantmajoor wrote:truckerfactor, virusverspreiding
wat moet ik bij deze twee kreten voorstellen? (bij virusverspreiding kan ik me wel iets voorstellen, maar niet in combinatie met EBT)
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

Virusverspreiding stond in een artiekel over Were is George.
Gio
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Gio »

Ik ben actief op Wikipedia en heb dat artikel al vaak veranderd, recente wijzigingen doorgevoerd enz.
Ik vraag sowieso één ding en dat is om daar geen refererurl te plaatsen ;) wat logisch klinkt.
marcus92
Euro-Master
Euro-Master

Post by marcus92 »

Ik werk regelmatig de gegevns bij qua biljetten/hits/leden :)
Groeten, Mark
God schiep uit de gouden korenaren de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

marcus92 wrote:Ik werk regelmatig de gegevens bij qua biljetten/hits/leden :)
In dat geval trek ik mij terug en laat het allemaal aan jou over, ik gooide alleen maar een balletje op. Als deze zaak al door jou of een ander geregeld is bemoei ik me er verder niet mee,goed?
Gio
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Gio »

Ik kijk ook elke week hoor voor die gegevens.
Milco1983
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Milco1983 »

Op de Nederlands/Vlaamse Wikipedia zitten alleen maar trieste figuren die niks beters te doen hebben. Hiermee bedoel ik de moderators. Ik had een aantal keer een foto geplaatst die stamde uit het jaar 1870 en die werd eraf gehaald omdat ze zeiden dat er nog auteursrechten op zat. Dat klopte totaal niet. Ik heb een hele discussie met ze gevoerd begonnen ze te dreigen dat ze mijn ip-adres zouden bannen. Dus voortaan voer ik niks meer in op Wikipedia.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Heb ik ook gehad toen ik een nieuw artikel maakte (ik moest iets opzoeken, had iets gevonden, maar op wikipedia stond nog niks, dus ik dat kleine stukje tekst daarheen gekopiëerd. Later was het weg, had ik de bron erbij moeten vermelden ofzo?)
Dat heet dan mierenneuken ;) Sommige mensen willen alles precies volgens de regels.
Mij maakt het verder niet veel uit wat er wel en niet op staat.
Ik vind het wel leuk om af en toe daar een beetje rondneuzen. Af en toe kom je nog wel eens interessante dingen tegen
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

OK ........van mij mag er een slotje op.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”