Ik heb al wat rondgesnuisterd op het forum, maar nog geen antwoord gevonden op mijn vragen...
- Wat is een 'interessante' hit? Er bestaan dus blijkbaar ook 'oninteressante'? (Ik heb meteen een interessante beet, vind ik wel leuk.)
- Waar vind je de link waarmee je referrals kan aantrekken? Of bestaat dat niet meer?
Twee newbie vraagjes
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Twee newbie vraagjes
Het komt vrij regelmatig voor dat er meerdere biljetten bij elkaar blijven en tegelijk weer opnieuw worden ingevoerd door een tweede gebruiker, dan blijft 1 van die hits staan als interessant. De rest word gemodereerd als oninteressant, die kunnen dan weer interessant worden als ze los van de rest weer door een derde persoon worden gevonden.MaLeWaKa wrote:- Wat is een 'interessante' hit? Er bestaan dus blijkbaar ook 'oninteressante'? (Ik heb meteen een interessante beet, vind ik wel leuk.)
En er zijn zogeheten fakers, die valse biljetten invoeren. Als die dan hits creëren met elkaar of per toeval met iemand die het biljet ècht in handen heeft gehad, dan is zo'n hit ook oninteressant. In het geval van die fakers word de ingave van die valse gebruiker verwijderd.
Die staat hier: http://www.eurobilltracker.eu/about/MaLeWaKa wrote:- Waar vind je de link waarmee je referrals kan aantrekken? Of bestaat dat niet meer?
De link is nog steeds: http://www.eurobilltracker.eu/index.php?referer=3873.
3873 moet je dan in je eigen 'id-nummer' veranderen, die staat automatisch in je eigen link. Ik was de 3873ste persoon die zich bij deze site aanmeldde.
Oninteressant is bijvoorbeeld een groep biljetten die bij elkaar zijn gebleven.
Dan heb je vier hits met gelijke KM en tijd.
1 word dan interessant en drie oninteressant
Of een hit kan oninteressant zijn als het bv. je broer is (bij mij bv. > Fredje57)
Bij "Over deze site" vind je meer info over de referrer link ;
edit > Fons was me 4 minuten te rap..
Dan heb je vier hits met gelijke KM en tijd.
1 word dan interessant en drie oninteressant
Of een hit kan oninteressant zijn als het bv. je broer is (bij mij bv. > Fredje57)
Bij "Over deze site" vind je meer info over de referrer link ;
edit > Fons was me 4 minuten te rap..

Dankjewel!
Dat weet ik dan ook al weer...