Nederlandse EBT-meeting 18-12-04 in Breda en Oosterhout!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Zou jij meedoen met een Nederlandse EBT-meeting

Ja
30
45%
Nee
21
32%
Weet ik nog niet
15
23%

Total votes: 66

giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

Blueman wrote:... dan kun je de antwoorden opzoeken en aangezien wij geen computer bij de hand hadden was het nog een hele opgave :D
Ik weet behalve vraag 3, geeneen antwoord, jeetje, ik moet toch wat beter opletten op de site. Zat vraag 3 er echt tussen? Wel grappig, ik wist niet dat ik het zo vaak over Feijenoord had? Had iemand het goed ;)

Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Jah er was zowiezo één die die vraag goed beantwoord had.

Na de kerst zet ik de antwoorden er wel bij.

En jah, ik had al gezegd dat het een pittige quiz is. Ik zat zelf dan ook flink achter mijn oren te krabben voor de antwoorden.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

BaliBennie wrote:Geweldig Sergeantmajoor,

Ik kijk er naar uit. Heb je ze verstuurd per email naar Eurobilltracker Support Team?

Dan komen ze denk ik wel binnen 24 uur in het album als Avij de tijd kan vinden om het gelijk te doen.
Vandaag weer en hopelijk beter ( want met ondertiteling) verstuurd via hotmail naar contact@eurobilltracker.com
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Mensen, jullie kunnen echt alle antwoorden vinden op EBT en het forum! :!:

Behalve de vraag hoeveel geld er in de pot zat!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

:D vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het :wink: Lekker Plekske 8O , ja zo heet die bakker :? , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Wat leuk dat jullie nog even mijn quiz aan het doen zijn. Thuis heb ik alle antwoorden zo bij de hand en ja ze zijn natuurlijk zo op het forum te vinden. De quiz had ik in een half uurtje in elkaar gezet, de avond voor de meeting. Ik had namelijk van verschillende mensen gehoord dat zo´n meeting vaak heel erg tegenvalt, omdat als mensen elkaar in het echt zien ze vaak ineens stilvallen. De gedachte achter de quiz was dan ook om het gesprek op gang te helpen. Ik geloof niet dat het echt nodig was, maar toch heeft bijna iedereen geprobeerd zo veel mogelijk goede antwoorden te geven. Vanochtend was het hier nog bloedheet, maar nu is het weer bewolkt en het ziet er niet naar uit dat de zon nog gaat schijnen. Ik ga nog even kijken of de foto´s van sergeantmajoor er al op staan en hoop niet dat ze even lelijk zijn als die van blueman of heeft hij er al in geknipt?
Voor morgen wens ik iedereen FELIZ NAVIDAD!
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Zijn mijn biljetten die we hebben geruild al uitgegeven op Tenerife?
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

sergeantmajoor wrote::D vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het :wink: Lekker Plekske 8O , ja zo heet die bakker :? , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.
Ben vandaag ook nog in het dorp geweest, als ik het wist was ik wel even langs gekomen :wink: :lol:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

sergeantmajoor wrote::D vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het :wink: Lekker Plekske 8O , ja zo heet die bakker :? , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.

Zijn jullie elkaar toevallig tegen gekomen zoals ik een keer met bhoeyb had in Werkendam.
Of hebben jullie daar afgesproken om elkaar te ontmoeten?
lian op tenerife

de biljetten van fons

Post by lian op tenerife »

Fons wrote:Zijn mijn biljetten die we hebben geruild al uitgegeven op Tenerife?
Ik heb voor deze laatste dag nog een biljet van 50 en eentje van 5 euro. Al de biljetten die ik terugontvangen heb neem ik mee naar Nederland.
Dus Fons jouw 20 euro biljetten zijn nu op Tenerife. Ik denk dat ik ze in de Benetton/winkel heb achtergelaten, want daar had ik 4 biljetten van 20 euro nodig.
En Balibennie ik heb alleen maar een foto met jouw camera gemaakt, want de mijne zat al ingepakt voor de vakantie. Dus hier moeten ze het maar meedoen.
giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

Wat denken mensen van een nieuwe Nederlandse meeting in Oktober/November 2005?

Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

giberski wrote:Wat denken mensen van een nieuwe Nederlandse meeting in Oktober/November 2005?

Giberski
Lijkt mij een beter tijdstip dan de maand december. Ik heb dan in ieder geval meer kans om te komen dan in december. Dus wat mij betreft: PRIMA!!!!!! :D :D
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Fons wrote:

Zijn jullie elkaar toevallig tegen gekomen zoals ik een keer met bhoeyb had in Werkendam.
Of hebben jullie daar afgesproken om elkaar te ontmoeten?
Nee echt puur toeval, ik was kerstinkopen aan het doen en hij ook.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ja voor november is denk ik een stukje makkelijker aangezien december een drukke maand is en er daardoor misschien minder mensen kunnen komen.
Misschien zijn er al wel wat kandidaten die de volgende meeting zoude willen/kunnen organiseren.
Last edited by Ralf on Tue Dec 28, 2004 11:59 am, edited 1 time in total.
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Wat wil je nu Ralf? December of December :?: :?: 8O 8O :lol: :lol: :wink:
Als er nog belangstelling is voor de antwoorden van quiz wil ik ze nog wel plaatsen, tenzij Balibennie ze zo bij de hand heeft.
En alle bedankjes voor de ontvangst op de Katjeskelder zijn onterecht ook aan mij gericht, maar Nora (en man Nico en personeel) zijn daar helemaal alleen verantwoordelijk voor geweest. Alleen de quiz en de pot geld was van mij. :D
Mijn Spaanse biljetjes heb ik allemaal ingegeven en ik ga ze nu snel weer uitgeven, want behalve een berg was en strijk is hier helemaal niets meer in huis. :roll:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”