Blueman wrote:... dan kun je de antwoorden opzoeken en aangezien wij geen computer bij de hand hadden was het nog een hele opgave
Ik weet behalve vraag 3, geeneen antwoord, jeetje, ik moet toch wat beter opletten op de site. Zat vraag 3 er echt tussen? Wel grappig, ik wist niet dat ik het zo vaak over Feijenoord had? Had iemand het goed
Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het Lekker Plekske , ja zo heet die bakker , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.
Wat leuk dat jullie nog even mijn quiz aan het doen zijn. Thuis heb ik alle antwoorden zo bij de hand en ja ze zijn natuurlijk zo op het forum te vinden. De quiz had ik in een half uurtje in elkaar gezet, de avond voor de meeting. Ik had namelijk van verschillende mensen gehoord dat zo´n meeting vaak heel erg tegenvalt, omdat als mensen elkaar in het echt zien ze vaak ineens stilvallen. De gedachte achter de quiz was dan ook om het gesprek op gang te helpen. Ik geloof niet dat het echt nodig was, maar toch heeft bijna iedereen geprobeerd zo veel mogelijk goede antwoorden te geven. Vanochtend was het hier nog bloedheet, maar nu is het weer bewolkt en het ziet er niet naar uit dat de zon nog gaat schijnen. Ik ga nog even kijken of de foto´s van sergeantmajoor er al op staan en hoop niet dat ze even lelijk zijn als die van blueman of heeft hij er al in geknipt?
Voor morgen wens ik iedereen FELIZ NAVIDAD!
sergeantmajoor wrote: vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het Lekker Plekske , ja zo heet die bakker , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.
Ben vandaag ook nog in het dorp geweest, als ik het wist was ik wel even langs gekomen
sergeantmajoor wrote: vandaag een piepklein meetingkje in Halsteren ...... ;Sergeantmajoor en HBOZ samen bij het Lekker Plekske , ja zo heet die bakker , wijselijk hebben we ieder bij een andere kassa betaald, zou anders alleen maar gecreerde hits opleveren. prettige feestdagen allemaal.
Zijn jullie elkaar toevallig tegen gekomen zoals ik een keer met bhoeyb had in Werkendam.
Of hebben jullie daar afgesproken om elkaar te ontmoeten?
Fons wrote:Zijn mijn biljetten die we hebben geruild al uitgegeven op Tenerife?
Ik heb voor deze laatste dag nog een biljet van 50 en eentje van 5 euro. Al de biljetten die ik terugontvangen heb neem ik mee naar Nederland.
Dus Fons jouw 20 euro biljetten zijn nu op Tenerife. Ik denk dat ik ze in de Benetton/winkel heb achtergelaten, want daar had ik 4 biljetten van 20 euro nodig.
En Balibennie ik heb alleen maar een foto met jouw camera gemaakt, want de mijne zat al ingepakt voor de vakantie. Dus hier moeten ze het maar meedoen.
Zijn jullie elkaar toevallig tegen gekomen zoals ik een keer met bhoeyb had in Werkendam.
Of hebben jullie daar afgesproken om elkaar te ontmoeten?
Nee echt puur toeval, ik was kerstinkopen aan het doen en hij ook.
Ja voor november is denk ik een stukje makkelijker aangezien december een drukke maand is en er daardoor misschien minder mensen kunnen komen.
Misschien zijn er al wel wat kandidaten die de volgende meeting zoude willen/kunnen organiseren.
Last edited by Ralf on Tue Dec 28, 2004 11:59 am, edited 1 time in total.
Wat wil je nu Ralf? December of December
Als er nog belangstelling is voor de antwoorden van quiz wil ik ze nog wel plaatsen, tenzij Balibennie ze zo bij de hand heeft.
En alle bedankjes voor de ontvangst op de Katjeskelder zijn onterecht ook aan mij gericht, maar Nora (en man Nico en personeel) zijn daar helemaal alleen verantwoordelijk voor geweest. Alleen de quiz en de pot geld was van mij.
Mijn Spaanse biljetjes heb ik allemaal ingegeven en ik ga ze nu snel weer uitgeven, want behalve een berg was en strijk is hier helemaal niets meer in huis.