Google dotmap
Google dotmap
Moi,
onkos kukaan muu huomannut, että tuo dotmap ei enää toimi?
Itse tällä hetkellä jonkin verran Suomea kiertelevänä yritän saada uusia "ruutuja" täytettyä mahdollisimman paljon! Mutta tällä hetkellä se on hieman hankalaa, kun ei pysty tarkistamaan missä kohtaa vaikkapa ysitietä alkaa uusi ruutu ja pitäisi taas käteistä käyttää...
-E-
onkos kukaan muu huomannut, että tuo dotmap ei enää toimi?
Itse tällä hetkellä jonkin verran Suomea kiertelevänä yritän saada uusia "ruutuja" täytettyä mahdollisimman paljon! Mutta tällä hetkellä se on hieman hankalaa, kun ei pysty tarkistamaan missä kohtaa vaikkapa ysitietä alkaa uusi ruutu ja pitäisi taas käteistä käyttää...
-E-
Re: Google dotmap
Siitä oli joku api-versio hapantunut tms. odottaa siis päivitystä. Tuolta löytyy vielä oldskool-versiot aiheesta pahimpaan tuskaan
http://www.eurobilltracker.com/img/dotmaps/Finland/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Google dotmap
Kiitos pikaisesta vastauksesta!
Oldskooleistakin on hieman hytötyä, ei tarvii ihan joka kyläpahasessa pysähtyä ja ettiä paikkaa mistä voi jotain ostaa
(Matkantekokin nopeutuu)
-E-
Oldskooleistakin on hieman hytötyä, ei tarvii ihan joka kyläpahasessa pysähtyä ja ettiä paikkaa mistä voi jotain ostaa
-E-
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Re: Google dotmap
Tuolta kun klikkaa vasemmasta reunasta sopivan maan niin saa näkyviin ruudukon. EBT:n oma kartta alkaa toimia sitten kun joku sen korjaa.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
-
brewerhki
- Euro-Master

- Posts: 1116
- Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
- Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland
Re: Google dotmap
Onkos muilla ollut samaa ongelmaa kuin mulla? Tää on nyt testattu parilla eri koneella, joten en usko omassa koneessa olevan vikaa. Tossa isossa kartassa mun eteläisin täplä on Budapestin kohdilla, mikä on noin 1,5x oletusnäytön alue. Mutta sitä etelämpänä ei näy mitään, vaikka pitäisi olla esim Kroatiaa, Montenegora, Italiaa, Marokkoa, Andorroa, Espanjaa, Gibraltaria... Olis tää kyllä siisti saada joskus kuntoon. Vaikka ennen sitä kuin pääsee metsästää uusia täpliä jostain (no avij:in linkistä on kyllä hyvä apu tähän jo)
Re: Google dotmap
Täplät saa näkyviin siten, että kartan auettua oletusnäkymään zoomaa aivan ensimmäiseksi ulospäin (-) sen verran että eteläisimmät täplät tulevat näkyviin (siis ennen kuin menee liikuttelemaan karttaa näytöllä).brewerhki wrote:Onkos muilla ollut samaa ongelmaa kuin mulla? Tää on nyt testattu parilla eri koneella, joten en usko omassa koneessa olevan vikaa. Tossa isossa kartassa mun eteläisin täplä on Budapestin kohdilla, mikä on noin 1,5x oletusnäytön alue. Mutta sitä etelämpänä ei näy mitään, vaikka pitäisi olla esim Kroatiaa, Montenegora, Italiaa, Marokkoa, Andorroa, Espanjaa, Gibraltaria... Olis tää kyllä siisti saada joskus kuntoon. Vaikka ennen sitä kuin pääsee metsästää uusia täpliä jostain (no avij:in linkistä on kyllä hyvä apu tähän jo)
Re: Google dotmap
En tiedä liittyykö tämä samaan ongelmaan, että uusia täpliä ei ole tullut näkyviin karttaan? Syötin eilen muutaman setelin Latviasta ja ne, jotka olivat aiemmin olemassa, mutta joista minulla ei ollut seteleitä, tulivat näkyviin normaalilla viiveellä, mutta kaksi pienemmiltä paikkakunnilta hankittua seteliä eivät ole tuottaneet uusia täpliä. Tarkemmin sanoen kyseessä ovat nämä paikat: https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201364" onclick="window.open(this.href);return false; ja https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201361" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Google dotmap
Sama ongelma, ilmeisesti täältä ei ole kukaan syöttänyt seteleitä ennen minua, joten ei näy kartalla.tiura wrote:En tiedä liittyykö tämä samaan ongelmaan, että uusia täpliä ei ole tullut näkyviin karttaan? Syötin eilen muutaman setelin Latviasta ja ne, jotka olivat aiemmin olemassa, mutta joista minulla ei ollut seteleitä, tulivat näkyviin normaalilla viiveellä, mutta kaksi pienemmiltä paikkakunnilta hankittua seteliä eivät ole tuottaneet uusia täpliä. Tarkemmin sanoen kyseessä ovat nämä paikat: https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201364" onclick="window.open(this.href);return false; ja https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201361" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Re: Google dotmap
Tämä on vissiin korjattu. Itselläni ainakin rupesi toimimaan taas oikein, saa gridin päälle pois ja pystyy zoomaamaan kunnolla edestakaisin.
-
brewerhki
- Euro-Master

- Posts: 1116
- Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
- Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland
Re: Google dotmap
Juu näyttäs toimivan täälläkin. "Animated dotcount" puuttuu vielä, mutta tälleenkin on jo hyvä.
Re: Google dotmap
Hankalasti hankittava Muholan täplä onnistuu tänä kesänä Muttiteatterin esitysten myötä. Esiintymisajat eivät, harmi kyllä, osu oman kalenterini kanssa yksiin.
Re: Google dotmap
Harvinnaista herkkua, neitseellinen Ahvenanmaalainen täplä Hamnsundet on laitettu karttaan. Ja vielä bonuksenä sain sieltä pakkasileä D/L vitonen. Hamnsundetilla on pieni ja mukava kesäkahvila, kannattaa poikkia sinne.
Cash is king. | My EBT profile

