Geduld is een schone zaak. En dan sleep je er na een tijdje een fantastische hit uit!kt3f wrote: ↑Mon May 04, 2026 3:48 pm Heb sinds afgelopen december geen hits meer gehad. Niks bij het wisselgeld, iedere keer dat ikopnam zowel in NL als bij onze zuiderburen geen succes, alleen maar nieuwe briefjes. Gisteren 20x
gepind en dit maal gebruikte biljetten gekregen... maar weer geen hits.
Dus toen ik vandaag eenterugkreeg bij de Action en het een hit met Portugal bleek te zijn moest ik even in mijn ogen wrijven
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255291665
Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Na mijn bezoekje aan de bottenkraker aan de andere kant van de stad, twijfelde ik of ik in die woonwijk nog wat kleine boodschappen deed, of bij de Jumbo in mijn eigen wijk. Omdat er een vrij nieuwe Nettorama zit en ik het soms ook wel leuk vind bij een andere supermarkt te komen, besloot ik toch naar de Nettorama te gaan.
Wat heerlijk om eens bij een ‘ouderwetse’ supermarkt te komen. GEEN zelfscankassa’s en nog kleingeld in de karretjes!
En dan blijk je in die ene supermarkt waar je anders nooit komt, ook nog een hit te hebben!
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255353608
Wat heerlijk om eens bij een ‘ouderwetse’ supermarkt te komen. GEEN zelfscankassa’s en nog kleingeld in de karretjes!
En dan blijk je in die ene supermarkt waar je anders nooit komt, ook nog een hit te hebben!
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255353608
-
Mk1992
- Euro-Expert in Training

- Posts: 382
- Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
- Location: Beek, Limburg, Nederland
- Contact:
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Nu al meer biljetten ingevoerd dan alle jaren sinds 2015!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #101 of the Netherlands, #1010 EBT-wide (per 08.06.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
-
Mk1992
- Euro-Expert in Training

- Posts: 382
- Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
- Location: Beek, Limburg, Nederland
- Contact:
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256246333
Eindelijk raak in Budel. Na 467 biljetten invoeren een hitje te pakken.
Eindelijk raak in Budel. Na 467 biljetten invoeren een hitje te pakken.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #101 of the Netherlands, #1010 EBT-wide (per 08.06.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Hit nr. 6 dit jaar en 2x achter elkaar met Ljouwert! Als ik gemiddeld één hit per maand blijf scoren gaat het een lekker jaar worden, of eigenlijk is het dat al!
Verdere ‘statistieken’: in mijn woonplaats Emmen heb ik in verhouding weinig biljetten ingevoerd t.o.v. andere ebt-ers. Het is te groot denk ik.
In Beilen, Nieuw-Amsterdam en Klazienaveen is een groot aantal van de ingevoerde biljetten van mij. Ik ga daar mooi verder groeien. Tenzij iemand anders daar ineens op het idee komt….
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256532602
Verdere ‘statistieken’: in mijn woonplaats Emmen heb ik in verhouding weinig biljetten ingevoerd t.o.v. andere ebt-ers. Het is te groot denk ik.
In Beilen, Nieuw-Amsterdam en Klazienaveen is een groot aantal van de ingevoerde biljetten van mij. Ik ga daar mooi verder groeien. Tenzij iemand anders daar ineens op het idee komt….
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256532602