Geduld is een schone zaak. En dan sleep je er na een tijdje een fantastische hit uit!kt3f wrote: ↑Mon May 04, 2026 3:48 pm Heb sinds afgelopen december geen hits meer gehad. Niks bij het wisselgeld, iedere keer dat ikopnam zowel in NL als bij onze zuiderburen geen succes, alleen maar nieuwe briefjes. Gisteren 20x
gepind en dit maal gebruikte biljetten gekregen... maar weer geen hits.
Dus toen ik vandaag eenterugkreeg bij de Action en het een hit met Portugal bleek te zijn moest ik even in mijn ogen wrijven
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255291665
Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Na mijn bezoekje aan de bottenkraker aan de andere kant van de stad, twijfelde ik of ik in die woonwijk nog wat kleine boodschappen deed, of bij de Jumbo in mijn eigen wijk. Omdat er een vrij nieuwe Nettorama zit en ik het soms ook wel leuk vind bij een andere supermarkt te komen, besloot ik toch naar de Nettorama te gaan.
Wat heerlijk om eens bij een ‘ouderwetse’ supermarkt te komen. GEEN zelfscankassa’s en nog kleingeld in de karretjes!
En dan blijk je in die ene supermarkt waar je anders nooit komt, ook nog een hit te hebben!
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255353608
Wat heerlijk om eens bij een ‘ouderwetse’ supermarkt te komen. GEEN zelfscankassa’s en nog kleingeld in de karretjes!
En dan blijk je in die ene supermarkt waar je anders nooit komt, ook nog een hit te hebben!
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255353608
-
Mk1992
- Euro-Expert in Training

Nu al meer biljetten ingevoerd dan alle jaren sinds 2015!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #100 of the Netherlands, #1008 EBT-wide (per 028.07.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
-
Mk1992

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256246333
Eindelijk raak in Budel. Na 467 biljetten invoeren een hitje te pakken.
Eindelijk raak in Budel. Na 467 biljetten invoeren een hitje te pakken.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #100 of the Netherlands, #1008 EBT-wide (per 028.07.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
Hit nr. 6 dit jaar en 2x achter elkaar met Ljouwert! Als ik gemiddeld één hit per maand blijf scoren gaat het een lekker jaar worden, of eigenlijk is het dat al!
Verdere ‘statistieken’: in mijn woonplaats Emmen heb ik in verhouding weinig biljetten ingevoerd t.o.v. andere ebt-ers. Het is te groot denk ik.
In Beilen, Nieuw-Amsterdam en Klazienaveen is een groot aantal van de ingevoerde biljetten van mij. Ik ga daar mooi verder groeien. Tenzij iemand anders daar ineens op het idee komt….
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256532602
Verdere ‘statistieken’: in mijn woonplaats Emmen heb ik in verhouding weinig biljetten ingevoerd t.o.v. andere ebt-ers. Het is te groot denk ik.
In Beilen, Nieuw-Amsterdam en Klazienaveen is een groot aantal van de ingevoerde biljetten van mij. Ik ga daar mooi verder groeien. Tenzij iemand anders daar ineens op het idee komt….
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256532602
-
Tracktor19
- Euro-Expert

Na 3 maanden nog eens een hit gescoord.
Was met bhoeyb, dat was ook al 5 jaar geleden dat ik nog eens een hit had met hem.
Edit: was ook mijn eerste actieve hit van het jaar.
Edit: was ook mijn eerste actieve hit van het jaar.
-
Mk1992

5 hits in een maand, dat kwam sinds september 2021 niet meer voor 
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
Exact 1000 biljetten in Beilen!
- vermeer
- Euro-Master

Beilen: sinds december 2019 niet meer geweest.
Ik loop iedere werkdag in het gemeentehuis rond.
En tijdens mijn lunchwandeling regelmatig even een boodschapje doen in het centrum. Ik voer er op dit moment meer biljetten in dan in mijn eigen woonplaats.
(Maar het lijkt er op dat er weinig andere mensen zijn die er actief zijn)
- vermeer
- Euro-Master

Een rondje station, AH / Lidl en Jumbo / Aldi zou me 2,6 kilometer kosten. Dat gemeentehuis ligt wel heel dichtbij de AH.
Het gemeentehuis ligt zo centraal dat ik zorg dat ik iedere dag een boodschapje heb. Kruidvat/AH/Primera, gewoon spreiden.
- vermeer
- Euro-Master

Als ik met de trein door Nederland reis zonder een fiets bij me te hebben, kies is voor stations die een supermarkt vlakbij hebben, zodat ik niet ver hoef te lopen.
Uithuizen, Franeker, Harlingen, Sneek, Leeuwarden
Nunspeet, Deventer, Goor, Enschede, Amersfoort
Hilversum, Amsterdam, Lelystad, Almere, Kampen
Purmerend, Hoorn, Heiloo, Den Helder, Hoogkarspel
Heemstede, Voorhout, Leiden, Den Haag, Rotterdam
Dordrecht, Goes, Souburg, Breda, Oisterwijk, Eindhoven
Helmond, Deurne, Reuver, Cuijk, Roermond, Sittard
Nuth, Arnhem, Gaanderen, Winterswijk, Twello
Westervoort, Veenendaal, Barneveld, Lunteren
De keuze is groot, maar niet alles is ook op zondag open.
Uithuizen, Franeker, Harlingen, Sneek, Leeuwarden
Nunspeet, Deventer, Goor, Enschede, Amersfoort
Hilversum, Amsterdam, Lelystad, Almere, Kampen
Purmerend, Hoorn, Heiloo, Den Helder, Hoogkarspel
Heemstede, Voorhout, Leiden, Den Haag, Rotterdam
Dordrecht, Goes, Souburg, Breda, Oisterwijk, Eindhoven
Helmond, Deurne, Reuver, Cuijk, Roermond, Sittard
Nuth, Arnhem, Gaanderen, Winterswijk, Twello
Westervoort, Veenendaal, Barneveld, Lunteren
De keuze is groot, maar niet alles is ook op zondag open.
Ja, dat snap ik! Wanneer je ‘ebt-gerelateerd’ op reis gaat wil je overal vlot je biljetten ‘scoren’.
Ik voer slechts biljetten in op plaatsen waar ik toch al kom/moet wezen. En ik reis het vaakst per auto, dus ‘race’ dan alle plaatsen juist voorbij over de autosnelweg.
MAAR ik moet nog één plaats en dan heb ik 100 plaatsen waar ik biljetten ingevoerd hebt. En ik heb een Nederland-ticket voor de trein, dus als je nog tips hebt waar je leuk kunt shoppen en waar ergens een Geldmaat is, houd ik mij aanbevolen.
(Wel ergens voorbij Zwolle omdat ik in Emmen woon en alles via Zwolle moet met dat ene Blauwnet-lijntje….)
Ik voer slechts biljetten in op plaatsen waar ik toch al kom/moet wezen. En ik reis het vaakst per auto, dus ‘race’ dan alle plaatsen juist voorbij over de autosnelweg.
MAAR ik moet nog één plaats en dan heb ik 100 plaatsen waar ik biljetten ingevoerd hebt. En ik heb een Nederland-ticket voor de trein, dus als je nog tips hebt waar je leuk kunt shoppen en waar ergens een Geldmaat is, houd ik mij aanbevolen.
(Wel ergens voorbij Zwolle omdat ik in Emmen woon en alles via Zwolle moet met dat ene Blauwnet-lijntje….)