Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

kt3f wrote: ↑Mon May 04, 2026 3:48 pm Heb sinds afgelopen december geen hits meer gehad. Niks bij het wisselgeld, iedere keer dat ik :note-5: opnam zowel in NL als bij onze zuiderburen geen succes, alleen maar nieuwe briefjes. Gisteren 20x :note-5: gepind en dit maal gebruikte biljetten gekregen... maar weer geen hits.

Dus toen ik vandaag een :note-5: terugkreeg bij de Action en het een hit met Portugal bleek te zijn moest ik even in mijn ogen wrijven :o
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255291665
Geduld is een schone zaak. En dan sleep je er na een tijdje een fantastische hit uit! :-) Gefeliciteerd!
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

Na mijn bezoekje aan de bottenkraker aan de andere kant van de stad, twijfelde ik of ik in die woonwijk nog wat kleine boodschappen deed, of bij de Jumbo in mijn eigen wijk. Omdat er een vrij nieuwe Nettorama zit en ik het soms ook wel leuk vind bij een andere supermarkt te komen, besloot ik toch naar de Nettorama te gaan.

Wat heerlijk om eens bij een ‘ouderwetse’ supermarkt te komen. GEEN zelfscankassa’s en nog kleingeld in de karretjes!

En dan blijk je in die ene supermarkt waar je anders nooit komt, ook nog een hit te hebben!

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=255353608
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

Nu al meer biljetten ingevoerd dan alle jaren sinds 2015!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #100 of the Netherlands, #1008 EBT-wide (per 028.07.2026)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256246333

Eindelijk raak in Budel. Na 467 biljetten invoeren een hitje te pakken.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #100 of the Netherlands, #1008 EBT-wide (per 028.07.2026)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

Hit nr. 6 dit jaar en 2x achter elkaar met Ljouwert! Als ik gemiddeld één hit per maand blijf scoren gaat het een lekker jaar worden, of eigenlijk is het dat al!

Verdere ‘statistieken’: in mijn woonplaats Emmen heb ik in verhouding weinig biljetten ingevoerd t.o.v. andere ebt-ers. Het is te groot denk ik.

In Beilen, Nieuw-Amsterdam en Klazienaveen is een groot aantal van de ingevoerde biljetten van mij. Ik ga daar mooi verder groeien. Tenzij iemand anders daar ineens op het idee komt….

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=256532602
Tracktor19
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Tracktor19 »

Na 3 maanden nog eens een hit gescoord. :D Was met bhoeyb, dat was ook al 5 jaar geleden dat ik nog eens een hit had met hem.

Edit: was ook mijn eerste actieve hit van het jaar.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

5 hits in een maand, dat kwam sinds september 2021 niet meer voor :D
The only way is up!

JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

Exact 1000 biljetten in Beilen!
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Beilen: sinds december 2019 niet meer geweest.
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

vermeer wrote: ↑Mon Jul 06, 2026 8:20 pm Beilen: sinds december 2019 niet meer geweest.
Ik loop iedere werkdag in het gemeentehuis rond. :lol:

En tijdens mijn lunchwandeling regelmatig even een boodschapje doen in het centrum. Ik voer er op dit moment meer biljetten in dan in mijn eigen woonplaats. :-)

(Maar het lijkt er op dat er weinig andere mensen zijn die er actief zijn)
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

Mk1992 wrote: ↑Wed Jul 01, 2026 9:27 am 5 hits in een maand, dat kwam sinds september 2021 niet meer voor :D
Mooie prestatie! Ik ben soms al blij met vijf in een jaar!
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Een rondje station, AH / Lidl en Jumbo / Aldi zou me 2,6 kilometer kosten. Dat gemeentehuis ligt wel heel dichtbij de AH.
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

vermeer wrote: ↑Mon Jul 06, 2026 9:37 pm Een rondje station, AH / Lidl en Jumbo / Aldi zou me 2,6 kilometer kosten. Dat gemeentehuis ligt wel heel dichtbij de AH.
Het gemeentehuis ligt zo centraal dat ik zorg dat ik iedere dag een boodschapje heb. Kruidvat/AH/Primera, gewoon spreiden. :wink: Dan hoef ik in eigen woonplaats alleen nog de weekboodschappen te doen. En af en toe ‘shoppen voor de fun’.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Als ik met de trein door Nederland reis zonder een fiets bij me te hebben, kies is voor stations die een supermarkt vlakbij hebben, zodat ik niet ver hoef te lopen.

Uithuizen, Franeker, Harlingen, Sneek, Leeuwarden
Nunspeet, Deventer, Goor, Enschede, Amersfoort
Hilversum, Amsterdam, Lelystad, Almere, Kampen
Purmerend, Hoorn, Heiloo, Den Helder, Hoogkarspel
Heemstede, Voorhout, Leiden, Den Haag, Rotterdam
Dordrecht, Goes, Souburg, Breda, Oisterwijk, Eindhoven
Helmond, Deurne, Reuver, Cuijk, Roermond, Sittard
Nuth, Arnhem, Gaanderen, Winterswijk, Twello
Westervoort, Veenendaal, Barneveld, Lunteren

De keuze is groot, maar niet alles is ook op zondag open.
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

Ja, dat snap ik! Wanneer je ‘ebt-gerelateerd’ op reis gaat wil je overal vlot je biljetten ‘scoren’.

Ik voer slechts biljetten in op plaatsen waar ik toch al kom/moet wezen. En ik reis het vaakst per auto, dus ‘race’ dan alle plaatsen juist voorbij over de autosnelweg.

MAAR ik moet nog één plaats en dan heb ik 100 plaatsen waar ik biljetten ingevoerd hebt. En ik heb een Nederland-ticket voor de trein, dus als je nog tips hebt waar je leuk kunt shoppen en waar ergens een Geldmaat is, houd ik mij aanbevolen. :wink:

(Wel ergens voorbij Zwolle omdat ik in Emmen woon en alles via Zwolle moet met dat ene Blauwnet-lijntje….)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”