Osumaputket

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

avij wrote:Minulla ei ole tähän kiistaan osaa eikä arpaa,
Totta Avij ei ole mitenkään sotkeutunut juttuun (ei ehtinyt kuten myöhemmin kävi ilmi)
avij wrote: En ole etsimässä syyllistä tai tuomitsemassa ketään, mutta siihen lopputulokseen olen päätynyt että ihmissuhdetaitojen hiominen voisi olla poikaa useammallekin kuin vain yhdelle kiistan osapuolista..
myönnän osuuteni ja allekirjoitan
avij wrote: Koska Jani ei ole maininnut viesteissään nimiä, minäkin jätän nimet mainitsematta.
Mieli olisi tehnyt tuoda nimet esiin olin sen verran pahoillani. Mutta en kuitenkaan halunnut julkaista nimiä ettei asia paisuisi vielä suuremmaksi. Loppujen lopuksi asiassa vaan pientä kärhämää meidän kesken. Ja nyt olen hyvilläni etten maininnut nimiä
avij wrote: Tätä seurasi kaksi lyhyttä kommenttia Janin maltin menettämisestä, jonka jälkeen Jani häipyikin nopeasti pois kanavalta. Kaikki tämä tapahtui kovin nopeasti, leimahdus oli ohi alle kolmessa minuutissa. Jos olisin ollut nopeampi, olisin varmaan itsekin kirjoittanut Janille samantyylisiä kommentteja. Tosin sanavalintani olisi varmaan ollut hieman maltillisempi, mutta asiasisältö olisi kuitenkin ollut täsmälleen sama. Ehkä tässä tapauksessa Jani olisikin suuttunut minulle?
Tuskin olisin suuttunut sulle. Itseasiassa se joka minut sai lopullisesti hermostumaan oli kun alettiin ITSEMURHA viestejä odottamaan. Mielestäni se on asia jonka kanssa ei pidä leikkiä. Minä en ole itsemurha kandidaatti mutta jos osuisi sellaisen kohdalle niin voisi tulla pahaa jälkeä. Ne kun ei tarvitse kummoista kimmoketta tehdäkseen sen. Olen kuitenkin ollut niin lähellä tällaisia henkilöitä että en ymmärrä asiasta käytävää leikkiä. Tulkitsin tämän niin ettei olis niin väliä vaikken paikalla olis koskaan
avij wrote:
On minullakin tuossa parisataa perjantaista seteliä odottamassa kirjaamista, eli jos Jania syytetään viivyttelystä setelien kirjaamisesta, niitä samoja syytöksiä voi lähettää myös minulle.
Juu huomasin sillä Prisma sellohan on vappuna kii.... Kävit hakee sieltä tilille viemiäni seteleitä.
avij wrote: Kuten aiemmin sanoin, tämä on kuitenkin vain harrastus, ja jos joskus tuntuu siltä että haluaisi pitää pientä taukoa setelien kirjaamisesta niin ei sitä kukaan voi estää. Tosin emmeköhän me kaikki ole tähän jo sen verran pahasti koukussa että kirjaamattomien seteleiden käyttäminen kirpaisee aina, siksi ainakin ne omat setelit kannattaa kirjata.
Juu omat setelit kirjaan kyllä. Ihmettelen kuitenkin kuinka helposti olen selvinnyt töissä. Ei edes ole tehnyt mieli kirjata. Sitä kun on niin itsepäinen kaveri
avij wrote: Loput tästä kiistasta voidaankin varmaan selvitellä tuolla IRC:n puolella.. Tervetuloa sinne keskustelemaan asioista, toivottavasti tähän kiistaan löytyisi jonkinlainen sopu. Olisi kovin sääli jos Suomen ranking-listan kolmonen luopuu kisasta näin heppoisin perustein.
kyllä mä vierailen irkissä jos ei muuta tekemistä oo. On sitä kuitenkin riittänyt ainakin tässä muuton yhteydessä. Varmimmin mä irkissä käyn etsimässä jotakin henkilöä. Nyt lähiaikoina multa tulee töissä kirjattuja seteleitä kun saan vaan ne paprut kaivettua esiin ja syötettyä koneelle. Ne on siis seteleitä aktiiviajalta joka nyt ainakin toistaiseksi on jäissä
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

JANI73 wrote: Itseasiassa se joka minut sai lopullisesti hermostumaan oli kun alettiin ITSEMURHA viestejä odottamaan. Mielestäni se on asia jonka kanssa ei pidä leikkiä. ... Tulkitsin tämän niin ettei olis niin väliä vaikken paikalla olis koskaan
Ettei tarvitse vetää omia johtopäätöksiä:

[00:15] <henkilö A> jani73: kunnon marttyyrimeininki :)
[00:16] <henkilö B> enää puuttuu itsemurhaviesti
[00:16] <jani73> se tulee tässä: adjö
[00:16] * jani73 (-xx@yy.fi) has left #ebt.fi

Vielä tehtäköön kaikille selväksi, että:

marttyyri syyttömästi kärsivä t. sellaisena esiintyvä henkilö; vakaumuksensa takia kärsivä ihminen; uskonsa tähden kuolemaan mennyt (kristitty) ihminen, veritodistaja ¶ Alkuperäisin merkitys on viimeksi mainittu. Sanaa käytetään nykyisin usein ivallisessa merkityksessä ("esiintyä marttyyrina" tms.).

Lähde: Pienehkö sivistyssanakirja tai mikä tahansa painettu sivistyssanakirja
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

oh&#305; on

Post by JANI73 »

Se on ohi sitten...

5.3-12.5 kestoaika siita voi laskea kuinka kauan se kesti mulla ei kalenteria tassa saatavilla. İhme olisi ollut jos olisi taman lomaviikon kestanyt....
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: oh&#305; on

Post by Nittax »

JANI73 wrote:Se on ohi sitten...

5.3-12.5 kestoaika siita voi laskea kuinka kauan se kesti mulla ei kalenteria tassa saatavilla. İhme olisi ollut jos olisi taman lomaviikon kestanyt....
:( Harmi kun loppu...69 pvää se kestikin,kyllä tuo on jo tosi hyvin ;)
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Nittax wrote::( Harmi kun loppu...69 pvää se kestikin,kyllä tuo on jo tosi hyvin ;)
Niinpä, hyvinpä todellakin. Tuossa jo katselin, että huolestuttavasti Jani ottelee osumissa kiinni. Onneksi hänkin on näemmä vain ihminen eikä saa osumia sentään ihan joka päivä. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Ossi
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ossi »

5.3-12.5 kestoaika
onnea! 8O
Harmi kun oli pitkä risteilyreissu enkä päässyt tätä kirjaamaan 13.5. Ainoa risteilyosumani ja harmittaa kun tuli Tukholmaan mentäessä eli ei tullut vieläkään kv osumaa mulle! 4 kpl 10 euron seteleitä sain menomatkalla ja 3 näistä käytin laivalla ja yhden Gamla Stanissa terassilla eli tämä ko seteli jäi joko seilailemaan tai sitten rantautui tuonne rakkaan länsinaapurimme maaperälle! :wink:
Setelin kunnosta, saatika omasta kunnosta en paljoa osaa kertoa... :oops:
Oma paras osumaputkeni on muuten peräti 2 päivää pitkä ja parhaana kuukautena 3 osumaa joten meikä ei paljon osumilla pääse juhlimaan! :evil:
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Ossi wrote:

5.3-12.5 kestoaika
onnea! 8O
Harmi kun oli pitkä risteilyreissu enkä päässyt tätä kirjaamaan 13.5. :evil:
Ei se mitää nyt tuli hetimiten perään jo toinen osumaton päivä (17.5) ja näyttää 18. olevan samanlainen... Tässä jo mietin perunko päätökseni ja painun huomenna kuusankoskelle pankkiin kotimatkalla

Ja Klazu: Ihminen todellakin joka palailee lomilta ja miettii nyt antaako teidän kuitenkaan painua ohi listalla..... 8)
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

JANI73 wrote: Tässä jo mietin perunko päätökseni ja painun huomenna kuusankoskelle pankkiin kotimatkalla

Ja Klazu: Ihminen todellakin joka palailee lomilta ja miettii nyt antaako teidän kuitenkaan painua ohi listalla..... 8)
NO tottamaar pankin kautta eikä sitä niin helpolla saa antaa kolmatta sijaa ;)
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

JANI73 wrote:Ja Klazu: Ihminen todellakin joka palailee lomilta ja miettii nyt antaako teidän kuitenkaan painua ohi listalla..... 8)
Antaa, antaa. Saisi edes jostain hyvän mielen, kun tuo Sport-Masskin ohi menee... :roll: :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Olisi kyllä tosi hienoa jos jani pankissa kävisit ;)
psych3
Euro-Master
Euro-Master

Post by psych3 »

Kyllähän sellasesta tempusti olis kaikki Suomen träkkerit iloisia (paitsi Klazu tietenkin ;);))
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

:lol: Täytyy nyt katsella kuinka aikaa riittää... Aamulla hyvissä ajoin lähden Imatralta mutta töihinkin pitäs ehtiä ja kummipojan luona käydä ennen sitä kuusankoskella. Jos siellä iskisi pankkiin. On tuo saksa kuitenkin niin lähellä että voisi laittaa setelinsä peliin mukaan. (Ja niitä ei ole jemmassa yhtään)
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

No kyllä minäkin kaipaan Janin pankkireissuja ja varsinkin niitä yhteenottojo jonkun espoolaisen palvelusta mitään ymmärtämättömän pankkineidin kanssa. Eli Vintiöiden (?) tyyliin: anna mennä. Anna mennä! Anna mennä nyt! :mrgreen:
NikkeT
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by NikkeT »

Nyt on vihdoinkin tosi hyvä osumaputki menossa, jo kuudes päivä peräkkäin Image:

14.5. jukkam, 15.5. jiihoo43, 16.5. jani73, poorboy1, imleH,
17.5. Nam Som, _marianne_, 18.5. amelie.m, emppu112, 19.5. Pave, PekkaThai

Toivottavasti jatkuu vielä huomenna, niin tulee uusi ennätys. Perjantai on yleensä ollut hyvä päivä :D .
Pitää yrittää selvännähdä, minkä putiikin ovesta kannattaa mennä sisään 8) .

EDIT 20.5. mindman ja amelie.m automaatista :D. Putiikeista ei löytynyt mitään :roll:
EDIT 21.5. Automaatista imleH ja gtonic. Putki nyt jo 8 päivää :lol:
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Tähän mennessä pisin osumaputki on nyt menossa. Se alkoi 16.5 eli on kestänyt jo 10 päivää. Putki pitää sisällään 38 osumaa. Toivottavasti jatkuu samaan tahtiin.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”