Waneer geven jullie de biljetten in

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

marcus92
Euro-Master
Euro-Master

Post by marcus92 »

Ik ga nooit de deur uit zonder pen+papier om de biljetten op te schrijven. Vaak doe ik het in de winkel nog. Zodra ik thuiskom voer ik ze meteen in. :)

In de winkel word je nogal eens vreemd aangekeken als je de biljetten opschrijft.... :P
Groeten, Mark
God schiep uit de gouden korenaren de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

marcus92 wrote:Ik ga nooit de deur uit zonder pen+papier om de biljetten op te schrijven. Vaak doe ik het in de winkel nog. Zodra ik thuiskom voer ik ze meteen in. :)

In de winkel word je nogal eens vreemd aangekeken als je de biljetten opschrijft.... :P
Hehe kan ik me voorstellen, ik heb tegenwoordig ook een stuk papier en een pen in de auto, en schrijf ze dan op de parking op als ik merk dat de grote (al opgeschreven) briefjes op zijn :D

Probleem is als ik er dan een hoop begin op te schrijven komt er altijd wel iemand langs en voel ik me nogal bekeken
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Tegenwoordig kijken ze niet meer op als ik in de kroeg biljetten aan het noteren ben , integerdeel , ze komen zelf af met met biljetten
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

wally2cv wrote:Tegenwoordig kijken ze niet meer op als ik in de kroeg biljetten aan het noteren ben , integerdeel , ze komen zelf af met met biljetten
Des te beter :D

Zou leuk zijn moest de bank willen meewerken, dit zou pas wat opleveren :P

Ik ken de dame aan de ballie In Bost vrij goed, onze familie is er al jaaaaren klant maar euh, het ontbreekt me wat aan de moed om het uit te leggen en meewerking te vragen :(

Misschien beter niet zeggen het is een hobby, maar zeggen het is een project ...

Dan kon ik s'avonds 1000 biljetten in 1 keer invoeren, heb nu toch net wat vrije tijd :D
nickzy
Euro-Master
Euro-Master

Post by nickzy »

redrabbit wrote: Dan kon ik s'avonds 1000 biljetten in 1 keer invoeren, heb nu toch net wat vrije tijd :D
dat zou inderdaad erg opschieten 8)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”