Mijn specificatie (totaal 84):
0
2
0
4
0
3
19
8
3
7
4
34Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
0
2
0
4
0
3
19
8
3
7
4
34
12/12 - Fl.
6/6 - Fr.
16/31 - Gld.
29/56 - Gr.
25/25 - Lb.
28/47 -
36/68 - NH
18/64 - Ov.
23/25 - Utr.
11/29 - Zld.
11/13 - ZH
26/82
WOW! dat ziet er echt heel mooi uit. Kun je me in normaal nederlands uitleggen of en hoe ik dat ook kan maken? NB. ik ben echt a-computerkennerBaliBennie wrote:Ik ben nog even driftig bezig geweest en kan nu ook mijn gemeentes in kaartvorm presenteren.

Zelf heb ik het kaartje nog iets aangepast:yli wrote:Ik zal een poging wagen het in het Nederlands uit te leggen, aangezien ik met die kaartjes begonnen ben.
4 Probleem bij het inkleuren is dat je vaak niet weet welk vlekje, welke gemeente is. Goed hulpmiddel hierbij is wederom wikipedia. Hier staat alle gemeentes van Nederland per provincie vermeldt. Heb je bijvoorbeeld de gemeente Haarlem in Noord Holland - zoek je op Haarlem.
Op de bladzijde over Haarlem zie je onderandere een kaartje met de gemeente en z'n buurgemeentes.
Met wat zoeken zie je net zo'n gebiedje op de kaart die je zojuist in Paint hebt geopend.
5 In kleuren met paint:
5a kies een kleur (onderin het scherm)
5b click op het emmertje (invullen) - het icoontje boven het vergroot glas
5c ga met de muis naar de betreffende gemeente (eventueel kun je via «Beeld» -> «In/Uitzoomen» -> «Aanpassen» inzoomen om beter te zien) en click op linker muis knop. Vervolgs zal de gemeente die je wil hebben in de gewenste kleur veranderen.
Zo niet, druk dan op «Ctrl»+Z en begin bij 5c

Duizel is sinds 1810 geen eigen gemeente meer. Het behoort tot de gemeente Eersel.davlom30 wrote:Er is 1 gemeente bijgekomen : Duizel
Sta nu op 29 gemeentes
Steda

De biljetten, die ik zaterdag heb binnengehaald heb ik nog niet ingeboekt (dat doe ik straks, als ik wakker wordt), maar ik wil wel alvast een nieuwe update geven voor het aantal gemeenten. Ik heb namelijk o.a. de laatste 3 gemeenten in Zeeland (Tholen, Vlissingen en Sluis) binnengehaald, dus Zeeland heb ik compleet.eddydevries wrote:: 0
: 2
: 0
: 1
: 23
: 15
: 13 (VOL)
: 43