Karjalaisessa juttu
-
Guest
Karjalaisessa juttu
Ohessa linkki Karjalaisen sivulle netissä, tulet etusivulle, ja keskellä linkki Hei, setelini on löytynyt! johtaa eurobilltracker.com -sivustosta kertovaan juttuun.
http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk
http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Terve! Komealtahan tuo juttu näyttää nyt painettuna. Pitää vielä skannata itse lehtiversio kunhan saan sen lähipäivinä käsiini. Eli minähän se tuohon juttuun Karjalaista kosiskelin. Ajatuksena oli ihan saada suomalaisia käyttäjiä ja ainakin Joensuun seudulta. Karjalaisella on levikki noin 58 000 eli eiköhän tuo aika monen silmien ohi mene. Se tietysti on harmi, että on viikonloppu. Ehkä se hieman karsii kokeiluja esim työpaikalta. Mutta toivotaan että tulisi hieman enemmän käyttäjiä nyt lähipäivinä mukaan!
Tuon jutun julkaisuun saanti ei todellakaan ollut vaikea homma! Kunhan kirjoitin muutamalle lehdelle ja siitä se kiinnostus lähti. Suosittelen ehdottomasti samaa monille muillekin ja erilaisiin medioihin. Varsinkin ulkomailla olisi hienoa saada aikaan enemmän villitystä.
Toivottavasti muuten juttuun ei eksynyt pahoja faktavirheitä. Olen itse todellakin vasta uusi käyttäjä ja kerroin / (toimittaja otti itse selvää) ihan asioita joita olen FAQ:sta ja foorumeilta omaksunut. Eipä sinne varmaan sen pahempaa...

Tuon jutun julkaisuun saanti ei todellakaan ollut vaikea homma! Kunhan kirjoitin muutamalle lehdelle ja siitä se kiinnostus lähti. Suosittelen ehdottomasti samaa monille muillekin ja erilaisiin medioihin. Varsinkin ulkomailla olisi hienoa saada aikaan enemmän villitystä.
Toivottavasti muuten juttuun ei eksynyt pahoja faktavirheitä. Olen itse todellakin vasta uusi käyttäjä ja kerroin / (toimittaja otti itse selvää) ihan asioita joita olen FAQ:sta ja foorumeilta omaksunut. Eipä sinne varmaan sen pahempaa...
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Karjalaisesta tänne !
Kiitoksia vaan jutun tekijälle !
Minäkin tänne löysin ja itseni kirjasin
En ole edes ulos löytänyt vaikka on noin älyttömän kaunis ilma
Nyt pitääkin.... Mutta kiitos kuitenkin kirjoittajalle 
Re: Karjalaisesta tänne !
Kiitos vain liittymisestä mukaan! Toivottavasti tämä homma ei jää yksittäiseksi kokeiluksi vaan ihan vakituiseksi pistäydynpä-aina-välillä-lisäämään-seteleitä "harrasteeksi". Näin siitä on sinullekin kaikkein eniten iloa!upponalle wrote:Kiitoksia vaan jutun tekijälle !Minäkin tänne löysin ja itseni kirjasin
En ole edes ulos löytänyt vaikka on noin älyttömän kaunis ilma
Nyt pitääkin.... Mutta kiitos kuitenkin kirjoittajalle
Ja tsemppiä noiden minun levittelemien noin 50:nen setelin metsästykseen. Täällä Joensuussahan ne liikuskelee. Parin viikon päästä noutamaan Etelä-Suomesta hieman harvinaisempia seteleitä pyörimään Joensuun alueelle. Voi olla hienoja osumia tulossa!
Niin näyttää. Noin 15 laskeskelin jo tulleen tuon jutun kautta (ihan maantieteellisesti päättelin). Eli hyvälle näyttää ja jokainen uusi kirjattu seteli tietää parempia mahdollisuuksia lähipäiviksi (kun nyt kirjatut setelit pääsevät taas kiertoon kaupungille).Fundamental wrote:Oikein kivasti ruvennut itä-suomesta porukkaa tulemaan
Juu juttu oli tosi hyvä ja ajattelinkin tässä jo sen verran itseäni, että Imatra on saman junaradan varressa... Jos vaikka joku seteli hyppäis Imatran kohdalla pois.....Klazu wrote:Niin näyttää. Noin 15 laskeskelin jo tulleen tuon jutun kautta (ihan maantieteellisesti päättelin). Eli hyvälle näyttää ja jokainen uusi kirjattu seteli tietää parempia mahdollisuuksia lähipäiviksi (kun nyt kirjatut setelit pääsevät taas kiertoon kaupungille).Fundamental wrote:Oikein kivasti ruvennut itä-suomesta porukkaa tulemaan
Heh, eihän sitä koskaan tiedä. Vaikkain harvemmin tulee junassa mitään tuhlattua (kauheat hinnat) ja varsinkaan vielä niin alkumatkasta. Mutta tervetuloa Joensuuhun lomailemaan ja metsästelemään seteleitä. Ja olishan se kiintoisaa saada sieltä Imatraltakin muutamia, teillä kun tuntuu olevan jo ahdasta niiden kanssa...JANI73 wrote: Juu juttu oli tosi hyvä ja ajattelinkin tässä jo sen verran itseäni, että Imatra on saman junaradan varressa... Jos vaikka joku seteli hyppäis Imatran kohdalla pois.....


