N.I.G

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

GP wrote:Dat zijn inderdaad typfouten. Je krijgt bij de site geen foutmelding omdat er op de site geen controle op mogelijke combinaties zit. Bij NIG wordt dat wel bijgehouden. Als het serienummer alleen al mogelijk is wordt hij goedgekeurd ;) Snap je dat?
Suspicious or new combinations: 2 L/Z L/M

Ik heb twee van die biljetten die verkeerd ingegeven werden.

Kan ik iemand de biljetgegevens pm'en om na te kijken waar de fout zit, zodat ik kan corrigeren? Laat maar iets weten.

Bedankt.
R/J
Euro-Master
Euro-Master

Post by R/J »

Tja, ik vermoed dat het voor de meeste mensen (behalve mezelf) nog niet interessant is, maar ik heb zojuist wat NIG statistiekjes online gezet.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
GP
Euro-Master
Euro-Master

Post by GP »

Ik vind het altijd wel intressant, maar helaas zijn de percentages nog niet echt 'betrouwbaar' omdat er te weinig gegevens zijn.. Komt wel ;)
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Nick6502 wrote:
GP wrote:Dat zijn inderdaad typfouten. Je krijgt bij de site geen foutmelding omdat er op de site geen controle op mogelijke combinaties zit. Bij NIG wordt dat wel bijgehouden. Als het serienummer alleen al mogelijk is wordt hij goedgekeurd ;) Snap je dat?
Suspicious or new combinations: 2 L/Z L/M

Kan ik iemand de biljetgegevens pm'en om na te kijken waar de fout zit, zodat ik kan corrigeren? Laat maar iets weten.

Bedankt.
De enige, waarvan ik zeker weet dat hij de shortcodes kan vinden/berekenen is Elmo, maar door tijdgebrek kan het een tijdje duren voordat hij kan reageren.

Uit België weet ik niet zeker, wie zich hiermee bezig houdt, maar er staat mij iets bij, dat BaliBennie en/of Bhoeyb je eventueel wel verder kunnen helpen.

Je kan ze de gegevens in ieder geval wel veilig opsturen: zij zullen er geen misbruik van maken. Als zij het niet doen, kunnen ze je wel vertellen, wie dat wel doet.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eurofever
Euro-Master
Euro-Master

Post by eurofever »

BaliBennie kan je hier zeker mee verderhelpen nick6502.
voor mij heeft hij ook eens een verkeerd ingegeven biljet gecontroleerd.
achteraf is dat biljet gecorrigeerd.
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Nick6502 wrote: Suspicious or new combinations: 2 L/Z L/M

Bedankt.
Als het serienummer van de 3 ingevoerde biljetten groen kleurde voordat je op OK drukte
om ze door te sturen kun je er vanuit gaan dat de Z en M wel kloppen.

Volgens mij kan bij de Z alleen een T,
en bij de M passen de H en U.

Misschien heb je wat aan mijn Huge Table
Er zitten wel een paar fout invoerde biljetjes tussen maar in de grote massa maakt dat niet uit.
R/J
Euro-Master
Euro-Master

Post by R/J »

Ik heb een vraagje over iets wat mij opviel in NIG. (Zie ook mijn onderschrift voor de gegevens.)

Ik zal beginnen met datgene wat mij opviel. In de trivia sectie staat een lijst met alle mogelijke combinatie printers en landen, met daaronder de Trichet bingo. Ik neem aan dat NIG iets achterloopt op nieuwe uitgaves. De nieuwe Sloveense (E/H :note-20:) staan hier nog niet in, maar ik heb hier in Dublin ook verschillende K/T :note-20: met Trichet handtekening langs zien komen.

De vraag is eigenlijk: wie bepaalt welke combinaties wel of niet mogelijk zijn? En een beetje hieraan gerelateerd is: hoe bepaalt NIG of een biljet Trichet of Duisenberg is?
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
Quizmaster
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Quizmaster »

R/J wrote:De vraag is eigenlijk: wie bepaalt welke combinaties wel of niet mogelijk zijn? En een beetje hieraan gerelateerd is: hoe bepaalt NIG of een biljet Trichet of Duisenberg is?
De hoogte van shortcode en/of serienummer. Vaak wordt naar een heel nieuw nummer in de shortcode gesprongen bij de overgang van Trichet (bijvoorbeeld geen *001 meer maar *005) maar soms is het alleen te zien aan het serienummer.
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
gille
Euro-Master
Euro-Master

Post by gille »

Ik heb gemerkt dat vele EBT'ers gebruik maken van een aparte website. Bijvoorbeeld: http://home.casema.nl/h.drayer/46980_st ... stics.html
Hoe maak je een aparte website met je eigen statistieken van NIG?
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Simpel gezegd: zorg dat je een eigen website of homepage hebt, en plaats de bestanden van NIG daar.

Ik heb bijvoorbeeld de beschikking over een eigen domeinnaam, dus daar heb ik een submapje "ebt" gemaakt, waarin ik mijn volledige statistieken heb ge-upload.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Iets met postcode's zou ook leuk zijn. Dan alleen de eerste 2 cijfers zowel de 4 als de 5 cijferige uitvoering.

Boven de tienduizend en links de duizend bij de 5 cijferige en bij ons en België de duizend en de honderd aantallen.
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by jaibee16 »

Wie kan mij helpen met het oplossen van volgende probleempje met NIG1655 ?

Bij het maken van de statistieken (via de button Create Statistics) loopt het programma niet helemaal door tot het einde. Het blijft op ongeveer 7/8 hangen.
Wanneer ik dan vervolgens eea sluit ,wordt alles wel getoond in het overzicht statistieken.
Dit doet zich al voor sinds de 1e download van NIG 1655.

Het enige wat ik kan ontdekken is een boodschap over 2 verkeerde chartsettings (code error group en dan verwijzing naar image shack en antwerpen); maar of dat de reden is ????
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Hetzelfde bij mij.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ook wij hebben dat . Zal dus wel aan NIG zelf liggen zeker.
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by jaibee16 »

Steda wrote: Zal dus wel aan NIG zelf liggen zeker.
Hmmmm...het lijkt er wel op, nou ja zo'n groot probleem is het ook weer niet, he :wink:
En gedeelde smart is halve smart ; ook nog eens , dus...
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”