SS Hyöky
Re: SS Hyöky
Heh, on noita sitten aika monta liikkellä. Opastakaapas laivan väki EBT:n pariin siellä seuraavan kerran käydessänne. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- yoto
- Euro-Regular

sanoin kyllä myyjälle, mutta ei se ehkä ihan ..hmm..joko tajunnut tai ollut kiinnostunut. ..kävelen kyllä siitä huomenna ohi.. pitäiskö sinne sitten poiketa jotain viemään?
Vitosen seteli missä on jo leima "www.eurobilltracker.com"yoto wrote:pitäiskö sinne sitten poiketa jotain viemään?
- yoto
- Euro-Regular

Kävin tänään..
nyt löytyi kiinnostusta, annoin osotteen ja kerroin harrastuksesta.
kerroin siis tästä keskusteluketjusta, sekä harrastuksesta.
Kaiketi käyvät katsomassa tätä ketjua..
että terve vaan, jos tätä luette, olen se Hotelliportieeriyhdistyksen pj jonka kanssa jauhettiin tänään torstaina..
laiva lähtee haminaan maanantaina, mutta palaa silakkamarkkinoille.
..ja taas on yksi femma leimalla kirjattu. Ottakaa taas koppi.. tosin toi saattaa lähteä ulkomaille mun mukana..
nyt löytyi kiinnostusta, annoin osotteen ja kerroin harrastuksesta.
kerroin siis tästä keskusteluketjusta, sekä harrastuksesta.
Kaiketi käyvät katsomassa tätä ketjua..
että terve vaan, jos tätä luette, olen se Hotelliportieeriyhdistyksen pj jonka kanssa jauhettiin tänään torstaina..
laiva lähtee haminaan maanantaina, mutta palaa silakkamarkkinoille.
..ja taas on yksi femma leimalla kirjattu. Ottakaa taas koppi.. tosin toi saattaa lähteä ulkomaille mun mukana..
If you live, you will die..
**
Koville jätkille paistaa aina aurinko !
**
Koville jätkille paistaa aina aurinko !