Markeren van biljetten....
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Markeren van biljetten....
O van de EURO gekleurd
je moet het biljet wel invoeren he

-
- Euro-Master
ja dat dacht ik dus ook ...J€SS wrote:Haha ja je zou toch denken dat je dan een hit erbij zou hebben!mrfeanfan wrote:als iemand het biljet markeert met EBT dan moet ie natuurlijk wel ingevoerd zijn
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82455754" onclick="window.open(this.href);return false;
maar ach volgende keer beter he
-
- Euro-Master
in spanje nu een aantal kapotte biljetten tegen gekomen
link er op gegooit en verspreid door barca alles uitgegeven.
hopelijk beginnen er nu een paar met ebt door deze briefjes
link er op gegooit en verspreid door barca alles uitgegeven.
hopelijk beginnen er nu een paar met ebt door deze briefjes
Waarom zet je niet een fotootje van die markering hier op de site, misschien herkent iemand zijn of haar handschrift?mrfeanfan wrote:ja dat dacht ik dus ook ...J€SS wrote:Haha ja je zou toch denken dat je dan een hit erbij zou hebben!mrfeanfan wrote:als iemand het biljet markeert met EBT dan moet ie natuurlijk wel ingevoerd zijn
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82455754" onclick="window.open(this.href);return false;
maar ach volgende keer beter he
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Zo kan het ook, (de mij onbekende) user FaalHaas markeert haar/zijn biljetten met een QR-code en dat werpt vandaag kennelijk zijn eerste vruchten af.
Als die nieuwe user nou eens actief blijft; hij heeft z'n eerste biljet ontvangen bij een postkantoor waar ik regelmatig wissel...
Als die nieuwe user nou eens actief blijft; hij heeft z'n eerste biljet ontvangen bij een postkantoor waar ik regelmatig wissel...
- XS_Martijn
- Euro-Regular
Dat was ik, heb onlangs mijn username gewijzigd. Het stond er overigens ook echt megagroot op (3x3cm), was niet te missen. Er zwerven nog wat van die biljetten rond in de omgeving Barendrecht.Crazy Bob wrote:Zo kan het ook, (de mij onbekende) user FaalHaas markeert haar/zijn biljetten met een QR-code en dat werpt vandaag kennelijk zijn eerste vruchten af.
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Ah okee. Ik zal m'n ogen openhouden voor die biljetten, in ieder geval goed om te weten dat zelfs het postkantoor ze niet uit de circulatie haalt.
Wat een vindingrijk idee.XS_Martijn wrote:Dat was ik, heb onlangs mijn username gewijzigd. Het stond er overigens ook echt megagroot op (3x3cm), was niet te missen. Er zwerven nog wat van die biljetten rond in de omgeving Barendrecht.Crazy Bob wrote:Zo kan het ook, (de mij onbekende) user FaalHaas markeert haar/zijn biljetten met een QR-code en dat werpt vandaag kennelijk zijn eerste vruchten af.
Hoe kom ik aan de QR code van de site en hoe heb je deze op het biljet gezet ?
Die kun je zelf maken, onder andere hier. Het wordt nog een aparte uitdaging om hem netjes op je biljetten te krijgen zonder dat ze meteen uit circulatie genomen worden. Maar het is zeker een poging waard.De-Ker wrote:(...)
Hoe kom ik aan de QR code van de site en hoe heb je deze op het biljet gezet ?
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-