Markeer jij je biljetten en hoe?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Markeer jij je biljetten en hoe?

Post by Neska »

jrnsndrs wrote:
lars2001 wrote:
Vanaf vandaag zijn ze in omloop :D Ik heb de eerste namelijk uitgegeven bij de boekhandel ;)
Veel succes met zoeken! (De grootste kans is dat je ze vind in de omgeving van Terborg, Doetinchem)

Het kan heel snel gaan. Er is ooit een biljet van mij in 9 dagen van hier (= Tilburg) naar Leeuwarden gegaan.
Dat is snel. Zeker naar Leeuwarden gebracht?
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Gewoon hier in de buurt uitgegeven.

Overigens kan deze afstand in deze moderne tijden van autosnelwegen en intercity's ook nog wel in 1 dag gehaald worden.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
joeriB
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by joeriB »

Even totaal naast de euro kwestie. Maar een vriend van me in Los Angeles vertelde me dat hij al zijn 1 dollar briefjes altijd het rechteroog van George Washington inkleurt. Ik vertelde hem over dit forum en hij zei dat dit ook in de States bestond maar dat de hits talrijker zijn vermits er meer briefjes zijn.
R/J
Euro-Master
Euro-Master

Post by R/J »

joeriB wrote:Ik vertelde hem over dit forum en hij zei dat dit ook in de States bestond maar dat de hits talrijker zijn vermits er meer briefjes zijn.
Dat is niet de reden. In de VS worden beschreven of bestempelde briefjes veel minder gauw uit de omloop gehaald. Iedere gebruiker van de "Amerikaanse EBT" (wheresgeorge.com) schrijft of stempelt het adres van die site op zijn biljetten. Als je dat hier zou doen, worden je biljetten vrijwel gegarandeerd bij de bank opzij gelegd en vervolgens vernietigd.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”