N.I.G

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Re: N.I.G

Post by jrnsndrs »

vermeer wrote:Hoe dan of is iets voor in de toekomst met een nieuw analyseprogramma?

Ik had het over dat GPU computing. (waarbij ik er voor het gemak even vanuit ging dat het inderdaad werkt.)
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Ik ben benieuwd of Draghi-biljetten als Duisenberg of Trichet worden beschouwd.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

vermeer wrote:Ik ben benieuwd of Draghi-biljetten als Duisenberg of Trichet worden beschouwd.
Waarschijnlijk Duisenberg. Ik heb wel eens begrepen dat ook nieuwe Trichet-combinaties als Duisenberg gezien werden.

(ik zal eens naar mijn E/X biljetten kijken)

Inderdaad Duisenberg, zie de Lowest and Highest Short Codes pagina
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."

R/J
Euro-Master
Euro-Master

Post by R/J »

jrnsndrs wrote:
vermeer wrote:Ik ben benieuwd of Draghi-biljetten als Duisenberg of Trichet worden beschouwd.
Waarschijnlijk Duisenberg. Ik heb wel eens begrepen dat ook nieuwe Trichet-combinaties als Duisenberg gezien werden.

(ik zal eens naar mijn E/X biljetten kijken)

Inderdaad Duisenberg, zie de Lowest and Highest Short Codes pagina
Volgens mijn ligt het nog net iets ingewikkelder. Ik geloof dat het zo zit:

Door NIG worden alle combinaties als Duisenberg gezien, tenzij ergens wordt aangegeven dat ze Trichet zijn. Daarom vallen alle nieuwe combinaties onder Duisenberg. Maar als de combinatie al bestaat (ik zal de Italiaanse :note-20: als voorbeeld nemen) staat ergens in de broncode van NIG dat:
J001-J010 = Duisenberg
J011 en hoger = Trichet
Dan zullen de Draghis onder de Trichets moeten vallen.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Hier kun je zien dat de nieuwe :note-5: jes de grafieklijn (in mijn NIG) naar beneden laat gaan.

Image
Last edited by Henk Draijer on Wed May 16, 2012 4:42 pm, edited 1 time in total.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ja, ik denk dat je hierin gelijk hebt. NIG kent de E-biljetten niet en ik gok dat er een geprogrammeerd is welke biljetten Trichet zijn (de rest is dan Duisenberg). Ook Draghi biljetten zullen de grafiek doen dalen. NIG is een aan het verouderen.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

yli wrote:Ja, ik denk dat je hierin gelijk hebt. NIG kent de E-biljetten niet en ik gok dat er een geprogrammeerd is welke biljetten Trichet zijn (de rest is dan Duisenberg). Ook Draghi biljetten zullen de grafiek doen dalen. NIG is een aan het verouderen.
Toch kan de grafiek nog jaren mee.
Duisenberg biljetten hebben hun tijd gehad en de Trichet biljetten zijn nu ook over hun hoogtepunt heen.
Nu is het tijd voor de Draghi biljetten en gaat de lijn weer naar beneden. :lol:
't Is jammer dat de lijn bij de 4de ECB directeur niet meer omhoog gaat. :?
m_vw
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by m_vw »

vermeer wrote:Het probleem met NIG heb dat je na 2 uur laden, moet aangegeven wat je geanalyseerd wilt hebben. Als dat nu in het begin kan, dan kan het analyseren (na het laden van de gegevens) direct beginnen.
Vermeer,

Ik heb lang niet zo veel biljetten, maar ik start NIG altijd op via een Batch bestand. Het programma wordt geladen en er wordt direct gestart met analyseren aan de hand van de bekende instellingen.

1 Klik en je bent klaar. Inhoud van mijn batch bestand:

Code: Select all

@ECHO OFF
Echo NIG wordt gestart.
nig.exe -autoexit
Echo Index.html wordt gecreëerd.
copy 256_statistics\256_statistics.html 256_statistics\index.html /y
Echo Statistieken zijn klaar.
Het creëeren van de index is voor het online zetten van mijn statistieken.

Mvrgr,

Maurice

PS Wat ik vergeten was is dat 256 natuurlijk mijn gebruikersnummer bij EBT is. Mocht iemand dit willen gebruiken dan moet dat wel aangepast worden.
My first Note
My Stats (updated 2020.08.13)
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

was er trouwens geen 2012 update van de nederlandse gemeentes die verdwenen zijn?
heb volgens mij daarin wat gemist :oops:
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Dat kun je eventueel ook zelf, met kladblok. Het gaat om het bestand codes_netherlands.txt

Het gaat om slechts een herindeling:
Provincie Noord-Holland: Een fusie van Anna Paulowna, Niedorp, Wieringen en Wieringermeer tot een nieuwe gemeente Hollands Kroon.

Let erop dat je dit op twee plaatsen moet doorvoeren: Het onderdeel Nederlandse gemeenten en het onderdeel kernen per gemeente. Ook niet vergeten om het onderdeel voormalige gemeenten bij te werken. (dat kun je waarschijnlijk het beste als eerste doen.)

mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

het was even een hele spuurtocht maar heb de update die ik bedoelde gevonden

Smike wrote:Voor de liefhebbers heb ik het NIG bestand aangepast, te downloaden via onderstaande link:
http://smikenl.tripod.com/codes_netherlands.txt" onclick="window.open(this.href);return false;
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Dezelfde link staat in het betreffende topic.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

yli wrote:Dezelfde link staat in het betreffende topic.
ik zag het later pas :oops: zag hem eerst over het hoofd en vond hem in een ander topic..
:lol: :lol: dacht eens lief te zijn door hem te plaatsen :P
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Dit kwam ik tegen op het Spaanse forum.
Het zit er uit als NIG, maar is wel een nieuwe versie, met Draghi :D
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Het is gehost op een site die een link met dserrano suggereert. dserrano5 is een opvolger aan het maken.

Eerlijk gezegd vind ik de layout en opmaak niet zo geweldig, maar zoiets kun je met css aanpassen.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”